Reumatologen

Det gick bra hos reumatologen igår. Gick igenom alla leder, och det var 2 som var inflammerade så imorgon ska jag tillbaka för att få kortisonsprutor. Hua! Vänstra knät och ett finger som krånglar. Efter kortisonsprutor måste man ta det lugnt med, så jag får inte anstränga benet förrens lördag eftermiddag typ, så Fredriks föräldrar ska skjutsa mig till och från sjukhuset och passa ungarna tills Fredrik kommer hem så blir det soffläge för mig. Usch, såna där sprutor är ju inte direkt sköna dom inte..Blir det för många stick brukar dom söva ner en för att det blir för jobbigt annars..Nice..En remiss skickades till sjukgymnasten också, och herr doktor tyckte jag skulle börja träna 2-3 ggr/vecka ca 1-2 timmar varje gång. Hur sjutton ska man ha tid till det då? Sen efter avslutad amning blir det medicinering också. Happ, pillerknaprare igen då!

Nu vaknade visst lite räkis, så nu blir det väl lite tuttning, sen stääääda för i eftermiddag kommer Jessica och Cina med ungar! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0