Sandvikenhus informerade

Hehe, det gick finfint när jag ringde Sandvikenhus! Dom skulle forska vidare i ärendet, prata med familjerna i fråga och sen se vad dom ska göra åt saken! Hoppas verkligen på att dom får flytta, så att denna tidigare så lugna gata åter blir lugn!

Hm..Evelina sover fortfarande..Nästan så man börjar bli orolig. Usch jag är verkligen så nojjig, så fort nån av ungarna sover liiite längre än vanligt, då får jag för mig att dom dött i sömnen..
Om 3½ timme har vi tid i tvättstugan. Gud så skoj..Hade tid där igår med, men vi hann inte klart..Massor med sängkläder, gardiner, handdukar och så vanliga kläder, så tvättkorgarna var verkligen överfulla! Eller är fortfarande rättare sagt, haha!
Sen när Fredrik kommit hem från jobb och vi ätit litegrann så blir det en snabbis in till Valbo. Fredrik ska köpa lite nya skjortor och tröjor. Var visst 40% rabatt på Dressman för medlemmar idag. Då passar man på!

Hum..Vad göra nu? Skulle behöva städa, men va fan jag orkar inte! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0