Tra la laaa

Ännu en dag till ända..Veckorna går så fort! Imorgon är det fredag och dags för reumatologen igen. Fredrik har tagit ledigt från jobbet för att hjälpa mig med skjuts och allt. Får se om det kanske blir nån trevlig lunch ute på nån onyttig restaurang sen, hihi..Vid 15:00 ska han vara i Gävle igen, då han ska iväg på kryssning med grabbsen. En av dem som fyllt 30. Jag och ungarna ska äta kvällsmat med mamma och brorsan. Något onyttig då med, hihi.. :-P
På lördag, då kanske Emma ska komma och hälsa på! Var flera år sedan jag träffade henne nu, sen hon flyttade till...Öhh...Nu kommer jag inte ihåg vart hon flyttade..Ligger typ nära Uppsala iaf..Har för mig det börjar på Ö..Äsch skit samma, hon flyttade iaf! Hon har ju också två barn nu för tiden. Stora pojken på typ 5 år och lilla pojken på 1 år. Jag har inte sett minstingen ens, inte ens på kort! Sen på kvällen då så får vi se om Lotta kommer hit och sover över. Hon bor ju i Stockholm annars, men ville till Sandviken och hälsa på, så jag erbjöd sängplats! Hon är ju förresten fotomodell och har nyligen varit med i ett repotage i en tidning. Tyvärr kan man inte få tag på tidningen här, så hon skulle fixa ett exemplar åt mig och signera ^^ Make up-artist som hon är också så ska hon lära mig lite trix och lägga en fin make. Inte helt fel!! :-D

Hmm..Nu sitter jag och väntar på att herr Larsson ska komma ner efter att ha nattat Emilia så jag kan åka iväg och köpa snask! Jaa jag vet, godisråtta nummer 1!!! Ce moi! ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Om det är den Emma som jag tror så bor hon nog i Östhammar kanske :)

2008-09-25 @ 20:58:48
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänkte precis skriva Östhammar jag med :)

2008-09-26 @ 09:59:28
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0