Försökte sola

Så var första inskolningsdagen på dagis för Evelina avklarad! Gick jättebra! Inte för att jag förväntat mig nåt annat heller :-) Lite trist att bara vara där 1 timme de första 2 dagarna, men mjukstart behövs ju. Imorgon ska det tas med matsäck för då är det ju utflykt. Undra vad man ska stoppa för gott i ryggsäcken då? Frågade om det var nå fler barn som skulle skolas in snart, och en liten pojke skulle skolas in i maj nån gång. Får hon en alldeles jämngammal kompis där också :-)

Just nu ligger Evelina och sover och jag och Emilia är ute, hon i lekparken och jag på gården. Hade tänkt sola med det är ju så disigt på himlen så solen kommer ju aldrig igenom. Typiskt.
När Evelina vaknar blir det mellis och sen ska vi diska och plocka lite inne. Ikväll ska vi grilla här hemma med mamma och brorsan. Gott! Igår var vi ut till Järbo och grillade med Pia och Stefan med barn och vi fick massa över! Älskar grillat, men när jag var gravid så spydde jag bara av lukten. Så konstigt det kan bli! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0