Glädjande besked

Soligt ute idag, men jag tycker allt det är lite kallt..Blåser inte så jäkligt idag iaf.
Hade tänkt mig att jag och ungarna skulle gå till öppna förskolan här i Vallhov imorse. Eller barncafé som dom kallar det här. Dom har bara öppet på måndagar mellan 08:30 och 11:30. Lite synd, för det är ju nära och bra. Men iaf, vi vart grymt sena för Emilia höll på att dryga heeeela morgonen. Vi kom inte dit förrens 11..Stor idé att gå dit..Men jag tänkte att jag iaf ville kika på lokalerna, så man vet om det är nån idé att gå dit nå fler gånger! Lokalerna var iaf jättefina tyckte jag! Dom hade ju gympasal till och med! Så nästa måndag ska vi dit igen, efter inskolning för Evelina på dagis! Stora tjejen börjar ju dagis nästa måndag :-) Men det är ju bara en timme, så vi hinner nog till öppna också.

Pratade nyss med en fin vän och fick ett glädjande besked! Så glad för din skull vännen ^^ Nu längtar ju jag också!

Imorgon vid 10 kommer Linda hit och vi ska kolla igenom varandras kläder och skor, haha! Finfint med vänner med samma storlek, så man kan byta med varann när man tröttnat! Jag har ju massa kläder och skor som aldrig har använts också! Kom på i efterhand att det inte passade mig, smart som man är. Känns ju dumt att slänga det då och sälja på tradera det har jag inte ork till. Fattar mig inte på det ändå.

Just ja! Evelinas kalas gick iaf bra i helgen! Hon fick mycket pengar, precis som vi ville! Nu kan vi göra hennes rum fint! Hon fick även 2 presentkort på Fotobaren, så vi ska beställa tid där nån dag och knäppa lite 1-årskort! Så fick hon lite leksaker med. Hon hade en bra födelsedag, och hon var så trött på kvällen sen. Tårta och kakor har hon ätit, såklart! Det lär man ju få smaka, när man fyller år!

Om ett tag ska vi nog gå runt sjön med Pia och Stefan och deras barn. Nice! Komma ut och röra sig lite och njuta av solen i trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Linda

skicka efter den här dvd´n på cdon, 99:-. Det är min yogalärares lärare ( oj invecklat :P) som har gjort den.

2009-04-20 @ 20:28:14
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: malin

ni vill inte följa oss på öppna fsk på seljansborg på fre?? det börjar bli så dåligt me folk där så jag raggar folk=) sen skulle d va skoj ändå å=) är mellan nio o tolv ca......vi brukar va där ca halv tio......kram

2009-04-21 @ 19:01:05
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har skrivit till dig både på msn och lunar hoppas att jag inte gjort något

2009-04-21 @ 20:45:11
Postat av: Jenny

Jag förstår inte heller. :o

Jag antar att det är Noah som drar hem en massa sjukdommar från dagis som Lilly får. Hon har ju inte varit sjuk innan när jag ammade så allt kommer väl nu, stackarn. Aja, kan ju hoppas att hon blir imun mot allt och frisk resten av livet. Hahaha...

2009-04-22 @ 21:36:22
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0