Jävla räkningar

Nyss betalat räkningar. Det är ingen munter stämning här hemma just nu. Jag har inte fått pengar sedan i februari, så ni kan ju gissa hur bra ställt vi har det just nu. Fick den här månaden även fordonskatt, tv-licens, barnförsäkring, nya sommardäck  och en fet jävla elräkning á la 2500:- för att dom har gett oss för låga räkningar i några månader. Tack tack..Precis vad vi behövde..
På onsdag ringer min läkare, då ska jag få henne att fatta att hon måste skicka in de där kompletteringarna till FK nu, så att jag får mina pengar nån gång! Ska det vara så svårt! Skickar hon inte in dom före den 4:e maj så får jag inte ett öre, då är det för sent. Skitgrejer..

Nu ska jag handtvätta trosor åt ungen..Tvättmaskinen våran strejkar och det fanns ingen tvätt-tid i tvättstugan förrens på onsdag eftermiddag..Ja eller imorgon natt då 00:00-06:00. Nej tack till den tiden..
Gud vad roligt allt är nu för tiden, motgångar heeeela tiden..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag vill ha tvättstuga med nattpass, våran tvättstuga är fristående men endå finns det bara 2 pass att välja mellan. 7-14 och 14-22! :(

2009-04-28 @ 22:44:06
Postat av: Veronica

Jätte tack för den fina kommentaren. =) Jag tycker att du också gör ett bra jobb med två småbarn trots att du har haft tuffa perioder med Evelina som inte har velat sova och att du orkar trots att du har så ont i kroppen. Du är också en toppenmamma. Sköt om er! kram. Vi får ta oss i kragen o ses snart!

2009-04-29 @ 09:23:43
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det står Kristin på mig, jag måste vart riktigt trött när jag skrev det. :b

2009-04-29 @ 21:56:45
Postat av: Kristian

Haha, det står Kristin på mig! Jag måste vart ritkigt trött när jag skrev det :b

2009-04-29 @ 21:57:55
Postat av: Sophie

Hej, jag minns inte om jag skickade lösen, haha dementvarning ;) Annars är det NärAnakinkomtilloss

kram

2009-05-12 @ 17:48:54
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0