Massa bakning

Idag har jag städat. Inte klar än men är en bra bit på vägen. Diska, dammsuga och moppa fick jag göra med Evelina på höften. Hon låg och sov men Sandvikenhus-snubbarna kom och väckte henne. Hon var skitsur..Så kan det gå!
Nu har jag nyss suttit och kollat igenom mina recept och funderat lite över vad som ska bakas inför kalaset i helgen. Bestämde mig tillslut för kolakakor, hallongrottor, chocolate chip cookies, brysselkex, snickerskaka, banankladdkaka, bullar och morotskaka! Puh..Kommer vara helt slut efter all bakning, men det är det värt! Blir ju säkert över också så att man kan frysa in och spara för framtida besök. Självklart bakar jag en tårta också. Sån kan man ju inte vara utan! Kan inte förstå att Evelina blir hela 1 år redan..Så fort tiden gått!

Förresten, the Stalker har gjort det igen. Gjort mig förbannad. Denna person är bara för mycket..

Nu ska jag ge min dotter saft, sen är det dags för kvällsmat och sen handla ingredienser. Sen börja baka!

Just ja, för er som undrar så fyller ju Evelina på lördag, men det spelar ingen roll om ni kommer på lördag eller söndag. Hon önskar sig inget speciellt. Kläder och leksaker har hon ju i överflöd efter Emilia..Det vi sagt till släkten är presentkort på IKEA så vi kan fylla hennes rum med lite fina möbler osv och ett presentkort på Fotobaren så vi kan ta 1-årskort. Men för er andra, vill ni köpa nåt så får ni helt enkelt använda er fantasi! Elakt va? :-P Det gör ju inget om ni köper nåt klädplagg eller nå leksak, haha, bara det att hon inte önskar sig nån särskild sak. Hajjar ni? :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men oj vad du bakar. Du är ju helt otrolig.. Mums :)..

2009-04-16 @ 19:23:30
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0