Trött på garderoben? Bra då byter vi!

Onsdag..Kommer inte ens ihåg sist jag bloggade, men det var nog inte så länge sedan. Har liksom tappat sugen lite.

Imorse efter att ha lämnat Emilia på dagis så gick jag och Evelina hem till Linda. Vi hade ju rensat garderoberna båda två och eftersom vi har samma storlek, så bytte vi helt enkelt kläder med varann! Roligt med lite "nya" grejer i garderoben, bra alternativ till shopping, när man inga pengar har! :-P Sen så kändes det bra att kunna "dumpa" av mina gamla kläder någonstans också, istället för att slänga dom eller låta dom ligga nere i förrådet flera år och bli förstörda. Kommer dom ju till användning hos Linda istället! Tror inte hon kunde ha alla plagg och skor, så det kommer väl tillbaka hit då..Så är det någon med storlek 34/36, XS-S eller 37 på skor som vill ha klädbytardag, så hojta, haha! :-P
Finns ju fortfarande lite grejer som jag faktiskt skulle behöva köpa..T.ex. en ny bh eller två. Har heeelt ändrat bh-storlek efter 2½ års ammande..Jag har inga boobs kvaaar! Buhu..Har mindre tuttar nu än när jag var 12 för fan..
Gympadojjor med högt skaft skulle också behövas, så att jag kan ha mina speciella iläggssulor i så jag slipper få så ont..Just nu är jag utan, för dom får inte plats i vanliga gympadojjor..Det är inte bra..

Idag var det sista vattengympan också..Lite trist, för det har verkligen varit skönt att träna. Nästa grupp startar inte förrens i höst! Men jag har plockat fram mina inlines så jag tänkte jag skulle försöka ge mig ut på några turer på kvällarna eller dagtid på helgen. Vore trevligt med sällskap! Ska ringa pappa också och kolla upp vad det kostar att köpa simkort genom Sandvik. Skulle behöva börja simma, läkarens rekommendationer, men det är ju så jävla dyrt! Får simma på stranden i sommar, fast då fryser jag väl ihjäl istället..Haha, gnäll gnäll..

Nej..Nu ska jag ta och mejla in en felanmälan på min förbannade mobil, som har pajjat helt huxflux efter endast 4 månader! Skitgrejer, bättre var det förr när man kunde ha en mobil, tappa den i backen huuur många ggr som helst, spilla ut halva spritdunken på den, tappa den i maten utan att det hände ett smack..Jaaa..Bättre var det förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0