Påsk med Buffy

Tralalaaa..Jag har lite småtråkigt..Barnen sover, Fredrik är påväg ut. Brorsan och hans flickvän snuskar..Mamma skulle iväg..De flesta andra verkar också vara upptagna med massa. Är det bara jag som sitter hemma själv och inte har ett dugg att göra..?

Efter maten idag så gick jag ut på promenad med Evelina och Fredrik tog Emilia på moppen och åkte en vända. Inte så kort vända heller, dom var ute i 2½ timme. Dom hade varit till Klaras krog för att hälsa på Johan men han jobbade inte idag, sen hem till Johans mamma för dom trodde han var där men det var han inte heller. Sen så hade dom åkt runt lite överallt, plockat tussilago och så. Emilia hade haft jättekul. Hon är en riktig motortjej hon! Älskar att åka fyrhjuling, skoter, moppe och hon har faktiskt fått åka lite på motorcykeln med, från våran gård till garaget, haha. Fredrik vill ju köpa en egen fyrhjuling åt henne och jag tror han är sugen på nån liten cross med. Både åt sig själv och henne. Tur vi inte har pengar till det!

Klockan 17:00 gick vi över till mamma och åt påskbord. Jättegott var det! Fick glass med färska bär till efterätt. Eller ja färska bär som blivit frysta och sen upptinade :-P Väldigt roligt hade vi vid bordet också. Vi har inte riktigt bra humor i våran familj, haha! Fredrik och Madde (brorsans tjej) satt som frågetecken ibland och visste inte riktigt om dom skulle skratta eller inte, hihi..

Läste på Aftonbladets hemsida att Sarah Michelle Gellar, som spelar Buffy för er som inte vet, ska bli mamma. Hon väntar sitt första barn. Kan det vara därför som det diskuteras att Buffy eventuellt ska bli mamma i filmen som ska komma? Ihh, ni anar inte vad jag längtar! Buffy the vampire slayer är den absolut bästa serien som någonsin gjorts! Hoppas James Marsters ska vara med som Spike också, så man får dregla lite :-P Läste nånstans på nätet att det kanske ska komma en Spike-film också. Det hoppas jag verkligen! <---- Det här måste vara väldigt ointressant att läsa för er som inte gillar Buffy the vampire slayer, haha..

Jahopp..Vad ska jag göra nu då..Tumtidum..

Fredrik är lite otaggad och vill inte riktigt åka iväg. Jag säger åt honom att dra nu då, så han inte blir så sen. Får till svar:
- Men tant, jag vill mycket hellre ligga här hemma med dig och bli gammal och fet..
Hahah!!

Kommentarer
Postat av: camilla

*GLAD PÅSK*

Hoppas haren kommer till er med gotta!

Sköt om er!

Camilla

2009-04-11 @ 09:34:21
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0