Vårmarknad

Imorse fick vi sova länge, barnen vaknade 09:30. Precis som igår vart det för många timmars sömn så jag hade huvudvärk när jag vaknade. Skit också. Men idag gick det över ganska snabbt iaf.
Vi klev upp och åt frukost och gjorde oss ordning, sen gick vi ner på stan för att kika på vårmarknaden och luncha med Pia med familj. Vi åt på Monroe's. Brukar inte äta där så ofta, tror det var andra gången nu bara. Maten var väl sådär. Jag fick hålla i lilla Olivia när jag hade ätit klart, så att Pia och dom också skulle få äta. 6 veckor gammal, ihh! Bebissjuk eller vad!?
Efter maten så fick Emilia och Amelia åka lite karusell. Fanns bara 3 karuseller, varav 2 som dom kunde åka. Emilia vart skitsur när hon inte fick åka den 3:e, men man var tvungen att vara minst 140 cm lång för att åka den. Saknades lite på längden med andra ord :-P
När vi gick till Sibylla för att köpa nåt att dricka fick vi höra att McDonald's-skylten hade ramlat ner över en bil, så nyfikna som vi var gick vi dit för att kolla. Men skylten hade inte alls ramlat ner, utan hängde kvar där den skulle. Nån mutter saknades dock, så den kanske var påväg ner. Vad vet jag.
Tog en repa genom marknaden innan vi gick hem igen. Klockan gick ju skitsnabbt så plötsligt var det ju nästan dags för kvällsmat. Fredrik fick spel när vi kom hem och var på så dåligt humör. Tröttsamt..Efter kvällsmaten var han iaf på lite bättre humör igen. Usch, blir så jobbigt att vara fast under samma tak som någon som är på så dåligt humör.
Barnen somnade ju ovaggat idag med, dom har sovit i 1 timme nu. Fredrik sover han med, han som skulle ut idag egentligen. Men orkar man inte så orkar man inte. Undra vad jag ska hitta på då. Trist att sitta vaken helt själv ju..Ska nog öppna en Smirnoff ice iaf tror jag, smutta lite på. Önska att man satt på sin altan i sitt nyköpta hus, haha..På tal om hus, Pia och Stefan vill att vi ska köpa deras grannars hus som är till salu, Pia har det som sitt projekt nu, att få dit oss! Haha :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Norlin

Haha, är det ni hon pratar om..Jens hade pratat med henne igår och hon sa att det var nån kompis som var intresserad. Jag som fick lite förhoppningar, men jag vet ju att du inte vill så..det var ju synd då. Eller har ni börjat ändra er eftersom hon sa så där? Kram/ Maria

2009-04-05 @ 10:03:06
Postat av: Josephine

Ja men dåså! Har du möjligheten att dra ihop nå folk? Du kan ge mig ditt nummer så kan jag ringa dig så kan vi bestämma nått!

2009-04-06 @ 09:51:43
URL: http://girlanachronism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0