Goda nyheter

Har lite goda nyheter! Fredrik har pratat med Volvo och det går att laga våran bil och har vi tur får vi hem den redan på fredag! Weee! Gamla Bettan!! Eller ja gammal är hon ju egentligen inte, "född" -03 om jag minns rätt :-P Så skönt! Kan man pusta ut litegranna!

Jag och Emilia har bakat en snickerskaka här på eftermiddagen. Sugen på att smaka, men jag håller mig tills ikväll så Fredrik också får smaka. Hihi..Sen ska det bakas chocolate chip cookies ikväll med. Hittar hela tiden på fler saker att baka..Typiskt mig..Kanske inte kan baka allt ^^ Frågade förresten Emilia idag vad hon ville ha i present. Till svar fick jag:
  • Glass
  • En film med Pippi Långstrump
  • En film med Bamse
  • En hund
  • En moppe (!!!)
Hoppas ingen köper de två sista sakerna, haha! Unge, kan väl iaf vänta tills hon blir 15 innan hon börjar tjata om moppe :-P Sen har hon ju sagt att hon ska ha en snöskoter också, men inte i present utan det ska hon ha bara ändå. Prylgalen much? Vem kan hon ha fått det av? Ja inte sjutton är det av mig iaf ;-P

Oj nu springer klockan iväg igen. Dags att börja kolla upp lite inför kvällsmaten. Har inte bestämt mig för nån mat än..Suck..Samma problem varje kväll. Dålig fantasi. Ska nog prova det här med matlista igen som förr. Men det är ju drygt det med på sitt sätt, tycker ju jag då. Hatar att känna mig låst till saker, hähä..Så ska jag hinna iväg till Jernvallen och betala min vattengympa också. 600:- som försvinner..Gah! Men har man fått recept på sjukgymnastik så lär man väl följa skiten..Men hade man inte kunnat få gå på sjukhuset så att högkostnadskortet hade gällt..?

Kommentarer
Postat av: madde

gaah! jag veet.. har köpat med att få bort det nu så nu är det bra igen :) hoppas att det inte drabbade er?

2009-02-03 @ 21:10:21
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Hej ! :) Vad roligt att du kikade in hos mig och min blogg ! :) jadu, jag ska bli svetsare hade jag tänkt ! :D Dudå? kram

2009-02-03 @ 22:21:39
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0