Helt slut..

Jeeez, jag är helt sluuut! Har ju varit på vattengympa nu på kvällen, mellan 18 och 19. Så skönt, men jag blir helt slut efteråt! Känns skönt i kroppen, och ögonen är trötta..Hoppas Fredrik kommer ner från nattningen snart så att jag kan mysa lite med honom innan nattadags för mig. Lär bli en jobbig natt. Evelina kommer säkert vakna och jag kommer ju säkerligen ha ont. Men ikväll åt Evelina upp en hel portion gröt, det är första gången! Kanske hon klarar sig lite längre inatt, eller vaknar med magknip. You never know..

Fick idag reda på att Pia och Stefan har fått sin lilla bebis nu och Amelia har blivit storasyster åt en liten Olivia! Så roligt! Nu är jag jättenyfiken på hur underverket ser ut ^^ Men dom hör väl av sig när det passar med besök, tänker då inte komma första veckan iaf. Hihi, jag vill också vara gravid och föda barn igen ^^

Längtar tills på fredag jag, då ska jag nämligen hem till min darling Dennis och mysa på kvällen! Jag köper med godis, sen blir det film och snacka goja och kanske lite Mario kart! Wee!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att du blev sjukskriven iaf, så att du får vila upp dig! Kommer Fredrik vara hemma nu då?

2009-02-25 @ 20:58:49
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Cina Lindberg

Jag såg det när jag var ner på stan idag oxå, den 28 feb och 1 mars är det marknad...

2009-02-25 @ 22:43:15
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Maria Norlin

Jasså har de fått nu, jag har nästan anat det för det var ett tag sen jag såg henne, men de har inte kommit ut på webbisar så jag var lite osäker. Kanske vi ses när ni kommer och hälsar på då eftersom vi bor brevid varandra :o)

2009-02-26 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0