Kalas 1 avklarat!

Puh, snaaart får jag gå och lägga mig, ska bli så skönt! Idag har vi som sagt haft kalas nummer 1. Blev ett väldigt litet kalas, då folk är som dom är och inte ens hör av sig eller kommer. T.ex pappa skulle höra av sig om när han skulle komma. Han hörde aldrig av sig så jag ringde upp. "Men jag sa ju att vi skulle komma på söndag..", fick man till svar. Jo tjena..Fredriks föräldrar blev ju sjuka, sa dom iaf. Men när Fredrik ringde dom idag för att fråga nåt, ja då var dom tydligen och fiskade! Fan vad taskigt..Det gick ju tydligen bra..Sen var det andra som inte kom, och även såna som inte ens hörde av sig överhuvudtaget. Blir förbannad på sånt, och jag mådde riktigt dåligt för Emilias skull. Tur att hon är för liten för att förstå. Men tänk om hon hade förstått, förstå hur hon då skulle känna det när hon fyller år och så kommer ingen?!? Mamma och min farmor kom iaf idag, så det blev lite paket och tårta ändå. Och älsklingen var så glad över det så! Hon fick utav mamma en film med Pippi Långstrump som hon önskat sig och en tröja och ett par byxor. Av min farmor fick hon kastruller och sånt till sin leksaksspis och pengar.
Imorgon kommer Cina och Wilmer. Vet inte om Magnus följer med också. Så kommer pappa, antagligen har han sambon och hennes son med sig. Kanske, men bara kanske, kommer kusin Malin med Nova också. Får väl se om nån mer hör av sig utan dem jag frågat, men hör jag inget ja då vet jag ju hur jag ska behandla folk sen också..
För man behandlar väl andra så som man själv vill bli behandlad, eller?


Kikar lite på Melodifestivalen samtidigt som jag knappar på datorn. Som vanligt mycket skit, men gillade Alcazar. Men jag orkar nog inte hänga med i alla delfinaler, utan kommer nog inte att engagera mig nå värst förrens stora finalen. Caroline af Ugglas låter ju som skit iaf, det är en sak som är säker..

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa Caroline af Ugglas är ju ett stort skämt!! å så är hon nära att gå till final...suck!!



Mmm 86 fick jag köpa på jackan, och då är den inte superstor heller...vet inte vad jag har fått för superkid..haha!!



2009-02-07 @ 21:54:32
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt när man inte får svar/besked :( Man ska ju inte behöva ringa runt! Hoppas hon har roligt iaf, är ju det viktigaste :)



Är precis som dig med melodifestivalen. Finalen kan vara rolig att se, men innan.. Nja ;)

2009-02-08 @ 17:07:46
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi, jag ser också smiliesen ;) Slitningen som ser ut precis som en, var lika på alla :P

2009-02-08 @ 21:45:32
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0