Knepig känsla..

Ugh..Hela dagen har jag gått runt med en knepig känsla i kroppen..Ögonen har svidit och huvudet känns tungt. Känns som jag inte sovit på en vecka. Den här tunga känslan, det är samma känsla som jag fick i kroppen av mina smärtstillande som jag åt mot ledsmärtan förut. Har ju inte ätit såna nu, även om jag velat, pga att jag ammar. Men jobbig känsla är det iaf. Undra vad det beror på? Trodde det skulle gå över efter lite frukost, men snart är det läggdags och det har inte ens minskat under dagen..

Fick med mig Fredrik och ungarna till affären iaf. Även om det vart många sura miner från Fredrik till att börja med. Men bara vi kom ut så vart han på bra humör och var till och med på att ta en längre väg hem! Oj då :-P Sen lagade vi mat, lekte med barnen, jag diskade och sen nattning. Gick fort på kvällen..
Just nu har jag ont i hela kroppen och vill helst av allt bara slänga i mig en hel burk smärtstillande och krypa ner i sängen..Men ammande morsa som man är så är det bara att gilla läget!

Måndag imorgon och inget dagis. Har inget inplanerat så vi får väl se vad dagen kommer att bjuda på! Tror det blir till att baka lite matbröd faktiskt. Fredrik köpte 3 paket jäst till baket inför Emilias kalas, men han köpte fel! Köpte till matbröd..Så jag lär väl baka lite sånt då :-P Blir säkert bra..Blir nog småfranska imorgon tror jag. Så blir det väl nån promenad som vanligt också. Städa kanske..Som vanligt! Urk..

Nej nu ska jag skicka iväg ett litet gulligull-mejl till Dennis! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0