Lunch på stan

Blev lunch på stan med Fredrik idag. Mysigt! Inte ofta vi kommer ut och äter tillsammans så. Evelina var ju med också, men hon är så snäll så henne märkte vi ju knappt av, haha! Och gud så mätt man är! Vi åt på Klaras, och dom ska tydligen stänga sin lunchservering nu. Jahaja, så kan det gå. Dom sålde ut frysta matlådor också, 7 stycken för 100:-. Riktigt billigt så det köpte vi. Bra att ha i frysen. När vi skulle åka därifrån så halkade Fredrik utanför där. Han gick med matlådorna i ena handen och andra handen i fickan, kliver självklart på den enda isfläcken som fanns där och pang rätt ner i backen. Slog i knät och armbågen så han kommer nog ha ganska ont där. Matlådorna klarade sig, haha. Tur det inte var Evelina han bar på.

Nu ska jag busa lite med Evelina sen ska vi hämta Emilia på dagis. Solen försvann ju också och där med mitt promenadhumör. Men en liten prommis blir det nog, måste iaf till affären och köpa hudkräm och gröt åt Evelina. Hihi, nu ligger Evelina under bordet och smyger på mig, fnittrar lite för sig själv. Så söt hon är ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, även om det inte är en massa ord hon kan så kan hon iaf binda ihop ord. =)

Fast bara om hon själv vill, såklart. ;P

2009-02-26 @ 13:43:27
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag vet inte alls, ont har jag iaf, ofta. För kanske 6 år sedan hade jag liknande och fick ta blodprover och då sa iaf läkaren att han trodde jag skulle bli lidandes rejält i ledgångsreumatism när jag blev äldre efterdom det redan då gjorde utslag på proverna men jag trodde kanske inte att jag skulle bli "äldre" så fort... drar mig för att kolla upp det också, är nog rädd för svaret I guess.

Gör du något speciellt för att lindra besvären eller är det konstant?

2009-02-26 @ 13:44:49
URL: http://www.perskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0