Men låt mig vara..

För tillfället är jag väldigt trött på en person. Blir så grymt irriterad på hur denna beter sig, men jag är för snäll för att säga något. Hur ska man bete sig? Dennis tycker jag ska säga till, men jag kan inte. Jag vill ju inte göra någon ledsen och personen i fråga menar ju inget ont. Men ändå, för mig känns det jobbigt..Ibland tycker man ju att det borde förstås ändå, när det är så självklart. Skitsak egentligen kanske. Men, men..

Blev inge chocolate chip cookies ikväll. Mamma kom förbi precis när vi skulle börja så vi fikade och pratade med henne istället. Så bakar jag och Emilia imorgon efter dagis!
Ska strax klippa håret på Fredrik, sen blir det sängen. Sitter nu och smaskar på snickerskaka som vi bakade förut. Mumma, men man blir äcklad efter en för stor bit..Haha..Känns som jag har fått nå dille på bakning nu, för jag får nya bakidéer varje dag! Tänk om man hade mycket pengar och en stor tom frys, då hade jag kunnat baka precis allt som jag vill..

På tal om pengar..Jag måste klippa mitt hår, men har inte en krona alls till det! Hur löser man det då? Jag menar nu när jag har kort frisyr så måste den ju underhållas lite oftare än min långhåriga frilla..Ca var 7:e vecka, annars ser det ovårdat ut. Går liksom inte att göra nåt med den, ser bara tattigt ut. Fan också..Man skulle känna någon som var frisör, som kunde klippa en på fritiden..Suck..Har ju tre val..Antingen göra en Britney, väldigt lättskött frisyr..Eller spara ut det och stå ut med att se ut som fan i håret ett tag, så kan mamma klippa sen. Måste ju iofs stanna inne medans, så ingen ser hur fan man ser ut..Eller så börjar jag panta burkar eller nåt och försöker spara ihop till en klippning..Medans kommer ju iofs håret att växa vilt och jag kommer ändå få stanna inne..Typiskt..

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Dennis vet bäst. ;)

2009-02-04 @ 00:20:21
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: hanna hellman

tjo!

behöver tyvärr inge extra på jobbet. men ska tänka på de om de dyker upp nåt. =)

2009-02-04 @ 08:54:19
URL: http://hannahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0