Rubrik här då

Jag skulle verkligen behöva gå en kurs för att komma på bra rubriker..Det är verkligen det svåraste med hela det här bloggandet..Komma på en bra rubrik..Man ska ju lyckas locka läsare med sin rubrik, och det kan jag då lova att det har nog inte jag gjort nån gång ^^

Snart är dagen till ända och jag har klarat mig helt och hållet från olyckor. Iofs så har vi ju inte gjort så mycket idag, så jag har väl kanske inte utsatt mig för så många risker, hähä.
Tog en snabb promenad efter lunch. Skönt väder att vara ute och gå i faktiskt. Mysigt med all snö med, men jag längtar faktiskt efter våren nu. Evelina somnade i vagnen precis som planerat så jag och Emilia gick in för att baka och städa lite. Hann knappt börja innan det plingade på dörren och min morfar kom. Han ville lämna lite pengar åt Emilia i sen födelsedagspresent. Han stannade bara ca 10 minuter, så vi fortsatte snabbt med vårat bak. Den här gången jäste bullarna precis som dom skulle! Stoooora och fina vart dom! Goda med! Evelina vaknade mitt i men Emilia var duktig barnvakt och lekte med henne så jag kunde avsluta baket. Så roligt nu ju när barnen börjar leka mer och mer tillsammans. Eller ja man kan väl inte direkt säga att Evelina leker med, utan mer bredvid. Hon är ju för liten än för att leka med. Hon poar ju med sitt bredvid.
Fredrik kom hem efter jobbet ändå, för mötet hade blivit flyttat. Nice! Vi fixade tacos och bjöd över mamma och brorsan, men bara mamma kom. Brorsan kände sig lite krasslig. Så himla gott med tacos, som alltid! Men jag får alltid ont i magen efteråt. Tror det är tacokryddan som gör det. Och colan..Har märkt på sistone att jag får ont i magen, alldeles under revbenen, på en gång efter att ha druckit cola. Taskigt läge..Cola är ju gott ju..
Jaa nu sover barnen också och Fredrik ska strax åka iväg till Johans jobb och hänga lite. Haha..Träffar ju Johan så sällan nu mera så han får väl passa på att hänga i baren där när det finns lite tid över. Vad jag ska göra det vet jag inte..Skulle så gärna vilja kika lite på Buffy, men nu mera är ju dvd-spelaren i Emilias rum..Fan också..

Kommentarer
Postat av: Ida

Kanske colan är för kall? Men hur gått är det med rumsvarm cola ;)

Kanon för dig att dina barn är så nära varandra i ålder, om ett par år och en så där tio framåt kommer de förhoppningsvis roa sig själva/varandra utan problem!

2009-02-14 @ 20:31:43
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0