Så se på mig..!

Småkikar på Mellon, som vanligt på lördagar. Darin sjunger..Gillar inte honom..Hmm..Intresseflagg va? Var ju bara skitlåtar med den här gången. Tycker inte nån förtjänar plats i finalen. Faktiskt.

Ser på alla kommentarer att det faktiskt var ganska många som fick ihop alla 6 F:en på en gång. Haha, kanske bara min hjärna som är lite skum ^^

Igår hade vi en fartfylld dag. Klev upp runt 08 och gjorde oss iordning. Sen drog vi in till Gävle för att gå på det där hoppkuddeland eller vad det nu hette. Oj vad Emilia hade skoj! Fanns en jättehög hoppborgsmojäng där, som började med att man skulle klättra upp för ett nät flera meter upp och sen åkte kana ner på andra sidan. Det var riktigt högt tyckte jag, och mest stora barn. Självklart ville Emilia upp där så Fredrik frågade gubben som hade vakt där vad det var för åldersgräns. Bara barnet var över 3 år så fick dom prova, gärna med föräldrarna första gången. Så Fredri provade med henne en gång och sen sprang hon där själv. Inte ett dugg rädd var hon, och vilken fart! Gubben vart riktigt impad och berömde henne flera ggr för han tyckte hon var så duktig på att klättra. Klättrade fortare än många äldre barn till och med. Tror Emilia är lite som sin far, lite äventyrslysten sådär. Hon var iaf ganska svettig när vi åkte därifrån, hehe.
Åkte raka vägen till Årsunda och blev bjudna på lunch där. Sen gick vi ut och åkte lite skidor. Emilia var riktigt duktig även där, synd bara att hennes skidor var lite trasiga och släppte i spänningen flera ggr så hon tappade dom. Så typiskt, men hon var nöjd ändå. Jag och Fredrik fick också på oss skidor, men Fredrik gav upp fort för hans skidor hade samma problem som Emilias. Mina hade inge glid så det var tvärnit hela tiden. Hmm..Bestämde oss för att ta en tur på snöskotern istället. Mycket roligare! Åkte en bra bit längs skoterleden och nere vid Strandbaden. Men inte på isen, det tyckte vi var för läskigt ^^ Tillbaka till Fredriks föräldrar och fikade sen innan vi åkte hem och åt.
Jag skulle hem till Dennis och kolla på film och fnittra ikapp när barnen somnat men Evelina somnade aldrig så tillslut fick jag åka ändå och Fredrik fick offra sin ensamkväll, hähä. Han fick sitta uppe med Evelina tills klockan 00:30 :-P Skitunge, klart hon passar på när jag ska bort! Jag och Dennis hade iaf lika skoj som alltid! Kikade på två skräckfilmer, eller vad man nu ska kalla dom, haha! Den första hette nåt med April fool, kommer inte ihåg riktigt men jag antar att Dennis säkert kommer lägga in en kommentar om det :-P Den var lite för oblodig för att kallas skräckis tycker jag :-D Sen kikade vi på Black sheep och garvade som tusan! Haha en skräckfilm om genmanipulerade får! Hur kommer man ens på idén att göra nåt liknande? Kul hade vi iaf ^^ Bäääästard! *fnittrar för mig själv*

Imorse vaknade hela familjen på dåligt humör. Fredrik hade fått sova hela natten inne i Emilias säng så han hade ont i hela kroppen. Emilia och Evelina bara bråkade och jag orkade helt enkelt inte med. Blev tyvärr inget badhus då som vi planerat, men det kändes bara onödigt att stressa iväg dit när vi redan var på dåligt humör. Gjorde oss klara och käkade lunch så fixade Fredrik in Evelinas nya bilstol i bilen och så åkte vi till Ockelbomarknaden direkt istället. Blev lite handlat där, 10 strumpor åt Evelina, 10 strumpor åt Fredrik, 14 strumpor åt mig, 1 ballong åt Emilia och 5 munkar. Strumpor går alltid åt!

Hum hum..Jaa nu har jag väl inte direkt nåt mer att skriva..Eller joo det har jag men det blir så långt då plus att det mest är gnäll så jag håller tyst ^^

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Hahahahahahaha "Black Sheep" äger ju! ;)

2009-02-28 @ 22:34:48
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Cina Lindberg

Var det nått att se på marknaden då?? =) Vi ska dit imorn när Magnus har vaknat...

2009-02-28 @ 23:34:58
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0