Smärta

Aj fan..Jag har bränt mig! Jag och Emilia håller på att baka småfranska nu medans Evelina sover. Men Emilia är på pissigt humör och jag blir skitstressad. Så mitt i stressen så ska jag luta mig mot diskbänken, men lutar mig visst mot spisen istället och sätter handen rakt på plattan jag använde alldeles före! AJ!  Aja, så kan det gå..

Som sagt, Emilia är på pissigt humör idag. Har varit ända sen hon vaknade och det lär väl fortsätta resten av dagen också. Grin, gnäll och skrik. Wonderful..I love to have småbarn! :-P Vi har inte gjort många knop här hemma hittills. Tagit det lugnt. När humöret är som det är så orkar inte jag hit på nå. Fredrik kom hem på lunchen och åt med oss. Emilia åt igenting. Skit i det då..Unge! Hon som aldrig krånglar med maten annars..Nu tycker jag den här matvägrar-perioden får gå över!
Nu har jag ställt in första plåten med småfranska i ugnen. Ska bli spännande att se vad detta blir! Hoppas det blir gott. Hembakat bröd är ju godast! Ska googla efter lite fler recept sen, tekakor kanske.

Förresten, hittade ett par fräna skor idag som jag såå gärna vill ha! Ett par rosa gympapjucks med högt skaft! Precis som jag måste ha! Högt skaft alltså. Annars får jag inte plats med mina iläggssulor. Kostade endast 149:- också, som hittat! Synd bara att ekonomin inte ens tillåter det..Buhu..Kanske man ska ta och skaffa sig en sån där pengaskramlare och gå ut och ställa sig..Skänk en slant till fattig bitterf*tta! :-P

Kommentarer
Postat av: madde

Humf såg att du läst mina gamla bloggar :S Pisamt det. Hoppas att jag inte förstört din bild av mig haha det där är gammalt :D Snart kommer vi till Vallhov wee :D Ska bli kul att barnen ska börja på samma dagis å du får ta å visa nån rolig lekpark å sånt till våren :)Men ni måste komma och hälsa på sen så barnen får leka lite okej`?? Luna har så tråkigt hon vill ha nån att leka med försöker leka med hunden men hon vill inte haha..

2009-02-16 @ 21:30:00
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Haha, ser framför mig hur du går utanför gallerian i Sandviken med en burk och vifftar och ropar :-D.. då ska jag skänka dig en slant, jag lovar!! :D

2009-02-17 @ 12:43:03
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0