Trött...jag..?

Kan jag lova att jag är. Men det är ju inget ovanligt. Fick spendera sista delen av natten i Emilias säng igen och Evelina vaknade ju massa, som ni vet sen sist. Irriterande, jag skulle gärna vilja sova en hel natt jag med nån gång..!

Gick rätt skapligt att lämna Emilia på dagis idag. Lite sena, som vanligt. Vi var i tid ända tills vi skulle gå utanför dörren, då bajsade Evelina så det var bara in och byta blöja. Typiskt..! Fröken Petra hade tagit fram Pippi Långstrump sånger som dom skulle sjunga när vi kom, så Emilia vart eld och lågor och sprang in fort som tusan. Jag fick inte ens en puss..! Det är ovanligt ^^ Jag slappade medans Emilia var på dagis, Evelina sov ju så då passar man på.
Efter dagis..Ja vad gjorde vi då..Vi tog en liten promenad så Evelina skulle få somna. Evelina brukar ligga utanför i vagnen när vi går och hämtar Emilia, men de senaste dagarna så har jag hållt henne vaken så att hon kan följa med in och bekanta sig lite med fröknar och barn, tills dess att hon ska börja. Inte så dumt tänkt tycker jag :-P
Ja vi tog iaf en promenad. Vart inte så lång då Evelina somnade rätt så fort. Jag och Emilia gick in och fikade lite, på miniatyrbullarna vi bakade tidigare och chocolate chip cookies. Sen lekte hon med leklera och jag satt bredvid vid datorn. Kom ett gäng snorvalpar här utanför som sprang omkring och plingade på folks dörrar och sen stack därifrån, och dom var på våran dörr med så till slut vaknade Evelina. Jävla muppar..Hade jag inte haft barnen hemma hade jag stuckit efter..
Fixade till spaghettilåda till middag och efter maten så fixade vi bokhyllan. Jaa mer har det inte blivit..
Evelina vägrar sova, övertrött eller nåt sånt skit. Så hon åker omkring i gåstolen och rajar lägenheten. Hmm..Jag som hade hoppats få gå och lägga mig väldigt tidigt idag. Bättre lycka nästa gång! :-)

Idag har jag förresten förbannat ont i kroppen..Ryggen känns som den ska gå av på mitten, nacken värker så pass så det känns som att huvudet ska trilla av och handlederna värker och är svaga. Har fått använda mig av orteserna idag..Suck..Då vet ju jag att jag har en jobbig natt framför mig..Ska bli så skönt sen när Evelina äntligen låter mig sluta amma, så jag kan börja medicinera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0