Badhuset

Idag har jag och Emilia spenderat eftermiddagen på badhuset. Vi har haft jättekul! Och Emilia är så duktig på att simma nu! Hon har ju såna där flytkuddar på armarna och så simmar hon omkring. Simmade över hela barnbassängen helt själv. Det tycker jag är ganska duktigt för att inte ens vara 3 år. Vi badade, fikade och badade massa mer. Vid 16:00 gick vi mot duscharna, då märkte jag att Emilia började bli ganska mör och mamma och brorsan skulle ju komma till oss och äta tacos vid 17:30 så. Emilia var så snäll hela tiden och lyssnade på vad man sa för ovanligheternas skull. Riktigt härligt med en mamma/Emilia-dag! Och tacosen var underbart gott! Äter så man nästan spricker..

Nu sover båda barnen och Fredrik också antar jag. Får väl se om han vaknar till liv eller om jag måste upp och peta på honom. Han somnar ju jämt när han nattar Emilia. Kanske det blir en film för oss, annars blir det väl sängen tidigt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har tröttnat på vår köpmannadisk...har haft den i ett par år.Det är en stor med lixom svängda kanter(hörn).

Du kan få köpa den för en billig penning om du vill,annars slänger jag ut den på blocket.se.

Shit pommes frites vad kallt det är i dag...var å hämtade Max hos en kompis borta på Lockropsvägen...höll på att frysa ihjäl.Inte ens Wasa vill vara ute några längre stunder i dag.

Hörru´...tänkte på dej när jag skulle börja träna-DET skulle du ju göra,som vill gå upp i vikt....då får du muskler åsså kanske du blir hungrigare...he he...det är ganska billigt att träna på SGA(jernvallen).400kr/14ggr lr 650kr/termin lr 50 kr/gång.

Må gott.

Kram

2009-01-04 @ 16:58:34
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: veronica

Vi var också på badhuset, vi satt och väntade på mat utanför precis när ni kom in o skulle bada.

vad synd att vi inte hann träffas då :p Vi får ta det en annan gång :)

2009-01-04 @ 19:56:20
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej igen.

Kan lägga ut en bild på den så får du se om du vill ha den...ska försöka fixa det under dagen.

kan vi snacka pengar sen isf...

Lika kallt i dag åxå...får se vad vi hittar på...

Kram.

2009-01-05 @ 11:21:03
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0