Bonjour!

Ny dag igen och jag är trött, precis som vanligt. Evelina sover ju på nätterna iaf, men vaknar 1-3 ggr för att tutta eller bara för att..Liksom..Då får man vyssja i typ 10 minuter. Mycket bättre än att vara uppe med henne i 3 timmar i sträck, men drygt att få sömnen sönderhackad. Men hon är väl kanske inne i nån tillväxtperiod, så hon måste äta mer under natten. För på dagen äter hon ju mer än förr. Just nu ligger hon ute i vagnen och sover och jag sitter och lyssnar på Britney Spears på Mtv, haha..Gillar hennes nya låtar. Några av de gamla med, okej jag erkänner.. ^^
Idag kommer Fredrik hem på lunchen och äter med mig. Rester, haha! Lyxigt värre ju! Undra vad man ska fixa för kvällsmat sen då..Hatar att laga mat..Sämst fantasi, kommer aldrig på vad jag ska göra så det blir ofta makaroner och korv i ren panik, haha!

Idag efter dagis så kanske vi ska träffa Linda och Linda och deras barn Nea och Hugo. Ska väl slänga iväg ett sms om ett tag och kolla hur det blir. Sen måste vi verkligen ta tag i vårat hem! Ser förjävligt ut här hemma efter om-möbleringen. 3 möbler som vi inte längre ska ha kvar här inne, och dom står och skräpar mitt på golvet just nu och tar plats så man kan knappt röra sig..Suck! Fredrik ska få hjälp av brorsan att bära ner det i källaren sen. Och så måste jag göra en rejäl rensning bland leksakerna! Fy vad saker som inte ens används det ligger framme nu! Får ju nästan tuppjuck..

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej tjejen! Känner igen det där med mat, och ännu värre är det att laga till sig själv bara... Varma koppen och te o mackor är det som gäller hehe ;)

Hoppas du får sova bättre om nätterna snart, jag skulle aldrig klara attt bli störd... ;)

Kramis

2009-01-15 @ 20:57:52
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0