Förändringar

Det är dags för förändringar här hemma. Det har gått för långt. Nu är det dags att börja må bra! Vi har inte mått bra här hemma nån av oss på ett tag. Men nu är det dags! Så från och med nu så kommer det tillbringas lite mindre tid framför datorn för min del. Så länge det finns ett vaket barn här hemma så kommer jag inte att sitta här. Alltså kommer jag endast finnas här på kvällen när barnen somnat, när Evelina sover och Emilia är på dagis osv. Ja ni fattar. Familjen är trots allt viktigast, vi har haft det jobbigt men vi har fattat nu. Vi har lärt oss vår läxa. Vi har haft ett familjeråd och kommit fram till en massa bra saker. Det blir nog bra det här! Nu ska vi må bra!

Emilia & Evelina, ni är mitt allt, det bästa jag har!  Förlåt för att jag på senaste tiden inte alls varit den mamma jag önskat jag varit..Jag älskar er över allt annat!

Fredrik, du är den jag vill leva mitt liv med! Förlåt för att jag så ofta är sur och snäser åt dig, för att jag många gånger letar fel fast det inte finns några. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: madde

Jag förstår hur du känner dig och visst är det jobbigt när livet är upp och ner. Men jag tror att problemen löser sig med tiden det är jobbigt nu med små barn som kräver mycket av en.

2009-01-19 @ 00:19:19
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Hejsan!

Du har fått en award av mig =)

/Sköt om er! Kram Veronica!

2009-01-19 @ 13:16:05
URL: http://vejoniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0