Första dagen på dagis

Nu är jullovet slut och Emilia började på dagis igen, efter 4 veckor hemma! Puh, kan lova att det behövdes, få leka av sig rejält! Hon var inte allt för sugen på att följa med hem när jag skulle hämta henne :-) Fröken Petra hade saknat henne massor så hon fick stå ut med mycket pussar och kramar idag. Dessutom hade hon samlat ihop en påse med dataspel som hon hittat på hemma som Emilia fick! Så himla snällt! Emilia har tjatat ett tag om att få fippla på en dator nämligen :-P

Vi tog en promenad efter dagis, hämtade upp brorsan så han fick promenera med oss till affären. Köpte puré åt Evelina. Sen hem och ta det lugnt 1 timme, sen var det dags att åka till Gävle och hämta Fredrik på jobbet och vidare till Barnens hus. Kikade efter ny bilstol åt Evelina men hittade ingen. Så vi åkte hem igen ganska fort och gjorde plättar! Det gillas av alla i familjen, till och med Evelina pillade i sig 2 plättar :-P

Nu sover Evelina, efter en flaska välling och tutt. Emilia däremot vill inte sova. Typiskt, jag som ska upp till brorsan..Törs inte gå heller utan att kolla med Fredrik att det är okej först, men jag kan ju inte gå upp och störa nattningen. Och går jag utan att säga till, så somnar Fredrik och kommer inte märka om Evelina vaknar igen. Möööp..!

Imorgon har vi inget planerat. Dagis för Emilia mellan 9 och 14. Får väl se vad vi hittar på!


Här skulle det sitta en fin bild men tydligen så går det inte att ladda upp några bilder nu..Suck..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0