Huvudvärk av sömn

Inatt sov Evelina heeeela natten! Borde ju vakna utsövd, men nej då jag vaknar tröttare än någonsin och med huvudvärk. Hum..!?

Igår kväll vid 17:00 kom Fredrik hem med hyrbilen. En Skoda Fabia, krockskadad! Haha bra..Tyckte ju det skulle bli så skönt att slippa åka omkring och skämmas för krockad bil, så får man hyra en som också är krockad. Aja..Men jag får inte köra den! För då gäller inte försäkringen..Schysst..Jag som hade tänkt ta mig någonstans i helgen och hälsa på, men skit i det då. Blir nog iaf en tur till Kungsberg eller Högbo i helgen för att åka pulka och grilla korv. Blir nog kul det! Jag har till och med köpt ett tefat åt Emilia, och jag kan lova att jag ska åka jag med! Fick aldrig nå sånt när jag var liten så jag lär väl ta igen det nu då ^^

Lämnade Emilia hos mormor igår vid 18:30 för att vi skulle åka och storhandla. Lite lättare om man inte har henne med sig, allt tar liksom dubblet så lång tid då. Nog för att det tog lång tid ändå. Vi kom hem igen 20:30!! Var så grymt urplockat i affärerna så vi fick åka till flera ställen för att få med oss allt som vi behövde. Och inne på ICA Maxi fastnar man ju..Gamla kolleger som kommer fram och vill surra lite. Trevligt, men stressande! Fick iaf veta att det väntas smått igen hos en av gamla arbetskamraterna, kuuul! Folk ynglar av sig, och jag blir avis..Jaa jag tycker det är ganska kämpigt just nu med Evelinas sömn- och matkrångel, men jag vill ju faktiskt ändå ha en till liten bebis! ^^ Inte just precis nu dock!
Köpte nån ny cola med smak av jordgubb. Nyfiken som jag är så var jag ju tvungen att smaka. Men fy sjutton säger jag bara! Det smakade gift!! Hua..Riktigt dåligt blandad grogg typ..Häxblandning..Var inte riktigt cola, utan sån där billig kopia, såklart!

Nu vaknade visst Evelina. Vilken osis :-P

Kommentarer
Postat av: camilla

Du är galen som vill ha en till bebis!!



//Camilla

2009-01-21 @ 17:11:27
URL: http://maxmammas.blogg.se/
Postat av: Sophy

Nämen, vem är det som ska ha den här gången!?! Lite nyfiken man blir nu då!! =) Hoppas det inte är hemligt, så du kan berätta för mig..haha! =) Kram

2009-01-21 @ 17:23:22
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag och Hugo är lediga i helgen, så om ni vill hitta på något med oss så hör av dig :-)Kram!

2009-01-21 @ 20:22:57
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0