Öhh..rubrik..?

Det här med bra rubrik, det är fan svårt!

Snart har hela dagen gått, och inte ett smack har hänt hittills. Skjutsade brorsan till tåget vid lunch, fick 100:- för besväret. Som egentligen inte var något besvär ju, så bra betalt tycker jag för den korta sträckan ner till resecentrum :-)
Sitter just nu och väntar på att Lindorna ska höra av sig, så jag kan traska iväg upp dit. Men tiden börjar springa iväg, snart är det ju dags för kvällsmat och då måste jag vara hemma igen ju. Mat måste man ha i magen!

Moster ringde idag vid lunch också. Hon har fixat en tid åt mig på sjukhuset för nya kortisonsprutor. Så på tisdag ska jag in till Gävle och få det fixat. Skönt, men samtidigt inte. Det gör ju ont..Men sen blir det ju förhoppningsvis bättre! Har ju frikort nu med, så det kostar inget heller. Har varit mycket spring på sjukan nu på sistone, så jag fick frikort ganska snabbt.

Tum ti tum..Gud så uttråkad jag är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0