Öppna med Jenny och Lilly

Inatt sov Evelina riktigt bra! Vaknade en gång inatt och jag fick vyssja i ca 40 minuter innan hon somnade om, men det är ju en klar förbättring mot tidigare nätter då det tagit ca 3 timmar minst!

När vi vaknade imorse vid 9 så hade jag fått ett sms från Jenny som undrade om jag och ungarna ville följa med henne och lilla Lilly till öppna förskolan. Upp och käkade frukost och gjorde oss klar sen gick vi och mötte dom och tog sällskap till Smassens öppna förskola. Jättetrevligt och ungarna hade roligt! Gratis fika fick vi också ^^ Fast vi betalar väl igen en annan gång, hehe. Tog lite kort också, men har inte fört över dom till datorn än. På fredag ska vi tillbaka till Smassens, då är det barnsång! Blir nog roligt, då har vi alla våra 4 barn med oss :-)

När Fredrik slutade jobbet så åkte vi och handlade lite. Tacos stod på menyn ikväll eftersom vi hade lite tortillas och sånt kvar sen sist. Mumma med tacos! Evelina pickade i sig lite majs hon, hihi. Hon har förresten ätit gröt till frukost idag, och lite spaghetti till lunch. Duktig tjej! Gröt innan hon somnade också, fast den gröten är så konstig..Blir himla lös så den är mer som välling.

Nää nu ska jag nog läsa lite i boken jag började med igår. Hittade massa tonårsskräckisar hos Fredriks föräldrar som jag läste när jag var "liten", så jag tog hem dom allihopa och ska läsa dom igen. Wahlströms ungdomsböcker, haha..

Kommentarer
Postat av: Sophie

hon som gjorde min design har tävling där en vinner en makeover på sin blogg. Lämna ne kommentar vetja crazyangel.blogg.se

2009-01-13 @ 11:52:44
URL: http://sophiemaria.blogg.se/
Postat av: madde

jah vad kul att du ska dit på fredag det är ganska skojj med babysång ju. kanske vi ses där då :D Jaa jag köpte en annan gröt denna gången det var semper och den såg också ut som välling.. typiskt :D duktig evelina som sover :D

2009-01-13 @ 13:26:10
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0