Vägrar sova

Dumma lilla Linis vägrar sova..Suck..Jag som tänkte gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Den ungen börjar bli lite farlig. Hon blir stor så snabbt! Hon har nu börjat med att stå själv utan stöd jämt, kan sätta sig ner igen också utan stöd. Springer omkring med lära-gå-vagnen. Försöker resa sig upp från sittande till stående utan stöd. Hon klättrar upp för trappen, hon klättrar upp i soffan, över ryggstödet på soffan, öppnar ugnsluckan heeela tiden..Jadu, jag säger då det..9 månader och helt tokig ^^

Idag har det inte hänt så mycket annars. Jag och Emilia skjutsade brorsan till tåget på eftermiddagen och passade på att handla efteråt. Sen bjöd vi mamma på mat här på kvällen, fläskfile med hemgjorda klyftpotatisar. Mumma! Ja det var väl allt, haha!

Imorgon blir det nog Årsunda. Pratades om skoter och pimpla. Jag är inte så sugen på att pimpla så jag kanske stannar hemma. Sen hoppas jag på att kunna åka och kolla film med Dennis på kvällen, men jag får ju aldrig nå svar från herr Larsson om det är okej att jag åker. Ja vi kör med tillåtelse, haha! Saknar min Dennis, mitt flum! Jag ska spöa dig i Mario Kart!

h



Kommentarer
Postat av: madde

haha låter som Luna 9månader :) hoppas inte det för din skull haha hon är nu en riktig klättermus dryygt :(

2009-01-30 @ 23:26:04
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Bimbo Boy

Du klår aldrig Peach! ;)

2009-01-31 @ 01:03:25
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0