Here I am!

Oj, fy skäms på mig! Så lång tid det går mellan gångerna jag kluddar nåt här nu. Har inte tid och ork faktiskt. Blir nog bättre snart, när man kommit in lite mer i jobbrutinerna osv. Jag är inte alls van att kliva upp 06:00 för att göra mig redo för jobbet! Värre blir det när Fredriks semester är slut och han också ska göra sig klar och ungarna ska till dagis, då måste jag kliva upp strax efter 05:00! Ihh..
Men det går bra på jobbet iaf! Jag trivs jättebra med gänget där, vi har skitroligt tillsammans och jag har blivit väl mottagen av allihopa. Känns som jag varit där hur länge som helst! Tjänar bra gör vi med! 1 vecka kvar av denna månad och jag är redan uppe i en lön på 22 tusen. Inte illa! Då ska man tänka på att det är semestertider just nu också, och att det går lite sämre än vanligt nu. Jag är iaf nöjd! Ska bli skönt när den löningen dimper in på kontot!
Jobbar hela dagar, 08:00-16:00. Kommer hem, fixar mat, äter, plockar undan lite, leker med barnen och nattar dom. Sen slänger man sig i soffan själv en stund innan det är dags för sängen. Så ser dagarna ut. Hinns ju inte med så mycket mer än jobba på vardagarna, men vi försöker göra nåt kul på helgerna i stället. Åka lite båt och bada vid fint väder t.ex. Den här helgen har vi varit ut och plockat blåbär och jag och Fredrik har passat på att ha lite barnvakt så vi har gått på bio och varit ut och ätit. Supernajs! Nästa helg blir det Furuvik med pappa och brorsan och helgen där efter ska vi försöka oss på att åka till Stockholm och ta in på hotell och besöka Skansen och Gröna lund. Sen vill vi gärna hinna med Järvzoo eller Orsa björnpark också innan Fredriks semester är slut.
Jaa just ja på torsdag fyller Fredrik år också. 32 bast. Och om 1 månad fyller jag år, 25! Fatta, hela 25 år! Folk har börjat fråga efter fest, men ärligt talat, jag känner ingen lust alls. Får se hur det blir. Tatuering är helt givet för födelsedagspengarna iaf! ^^

Nej, nu ska jag slänga i en tvättmaskin så man har rena kläder till jobbet! Får väl se när jag återkommer nästa gång! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: tina ferry

vart jobbar du då???.. finns de nån ledig tjänst???hoppas att alt är bra med er.. kraaam

2009-07-26 @ 22:31:04
URL: http://tinizenw.blogg.se/
Postat av: Kristian

Skönt att höra att det börjar reda upp sig ekonomiskt. Själv sitter jag och väntar på att få min lön som skulle ha vart på kontot i fredags och räkningarna börjar bitas.

2009-07-27 @ 07:32:54
Postat av: Ida

Men, åh, grattis igen! Fast anställd, fan va härligt! :D

Hoppas det komemr fortsätta så här bra (och ännu bättre) för dig nu!

Tänkte bara passa på att säga att ni får komma ut o rida när ni vill med flickorna, har ju helt glömt det! Bara att höra av er!

Kramis

2009-07-28 @ 13:51:46
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: cecilia

hej angelica, hur måår du? jobbar du nu eller? :) funderade om du var sugen på öppna förskolan någon dag? kram

2009-08-25 @ 20:20:42
URL: http://nogg.se/ceciliahagelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0