Krama kudden

Klockan har verkligen rusat iväg. Måste slänga mig i säng, men först kludda några rader tänkte jag.

Fredrik hade möjlighet att åka hem lite tidigare från jobbet idag, då han hade tagit kort lunch. Vi bestämde oss för att grilla, det blåsiga och kalla vädret till trots. Bjöd över mamma och brorsan. Jag fixade hemgjorda klyftpotatisar, så mycket godare än färdiga som man köper. Flintastek, majskolv och vitlöksbröd till det, kan inte bli bättre. Jag åt som vanligt mest av alla. Tycker ju att det borde synas på kroppen min nån gång, men nej då. "Var glad för att du är smal", tänker säkert många. Men det är lika jobbigt att vara underviktig som överviktig..Hur många år har jag inte fått frågan om jag har anorexia t.ex?

Det gick fint att natta barnen idag, inget krångel från Evelina. Kikade i munnen på henne idag, och såg 2 tänder på väg upp. En vampyrtand och en kindtand. Där har vi nog anledningen till hennes griniga beteende, halvtaskiga sömn och febern som kommer titt som tätt. Emilia var likadan när hon fick tänder, hon vart dessutom grymt dålig i magen.
Fredrik drog in till Gävle när barnen somnat, skulle ta nån öl med några kompisar. Han stannar där tills imorgon, när han är nykter igen och kan köra hem.
Brorsan kom över till mig och kollade på skräckfilm och käkade godis. Filmen var en besvikelse dock. Vi såg nya Friday the 13th. Väldigt seg film, rekommenderar den inte. Men gillar man tuttar ska man se den, var nog mer såna än blod, haha..

Nej, nu blir det upp till sängen och krama kudden. Lördag imorgon, undra vad dagen har att erbjuda..!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tror inte jag kan räknas som kompis. Men du får gärna låna böckerna av mig när jag är klar med dom. Borde inte ta så lång tid. Ge mig en månad så får du låna båda samtidigt.

2009-06-06 @ 09:29:55
URL: http://sophiemaria.blogg.se/
Postat av: sophie

det finns faktiskt fyra :) twilight, new moon, eclipse och en till.

2009-06-06 @ 12:43:15
URL: http://sophiemaria.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Meh, har du sett den utan mig? Bitch! ;) <3

2009-06-06 @ 17:39:40
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0