När solen är framme..

..är bloggen övergiven. Blir inte mycket tid vid datorn när det är så här fint väder!
Även fast mycket tid har spenderats inomhus då det varit allt för hett ute för att kunna ta ut Evelina..Hon tycker verkligen inte om värmen..Sover dåligt, äter dåligt..Vi har grymt varmt inne också, på nedervåningen har vi 28 grader. Uppe ännu varmare, säkert minst 30. Vi har flyttat in Evelina till vårat sovrum, för i hennes rum är det olidligt! Det är ganska litet och solen ligger och steker mot där hela dagen. Evelina har dessutom svalt sjövatten och haft rännskita i 1 vecka snart..Suck..

Vad har vi gjort de senaste dagarna då?
Vi har varit i Boulognerskogen och lekt, i måndags. Var himla mycket folk och väldigt varmt så det var mest jobbigt.
I tisdags åkte vi till stranden. Var med mamma på Sörtutt. Det var då Evelina svalde sjövatten..Båda ungarna älskade stranden iaf! Evelina satt vid strandkanten och lekte, helt inne i sin egna lilla värld.
Onsdagen gjorde vi inget speciellt..Vad jag kommer ihåg..? Vilket minne..
I torsdags var jag och brorsan på stranden hela dagen. Cyklade hemifrån vid 10:30 och kom hem vid 15:30. Var riktigt härligt och vi blir som 2 småbarn när vi badar tillsammans! Simmar tunnel mellan varandras ben, dyker från varandras axlar, jagar varann och stänker ner varann :-P När vi kom hem så duschade jag och gjorde mig klar, sen cyklade jag ner på stan och köpte en fin blombukett och sen hem till Dennis och grattade honom på 25-årsdagen! Fick jättegott fika! Kakmonster som man är så fyllde man hela fatet..En av varje sort måste man ha! Åkte hem vid 18:15 för att äta lite och natta barnen som hade varit i Årsunda med Fredrik hela dagen. Sen åkte jag tillbaka till Dennis och vi satt på hans balkong tillsammans med hans syster och hennes pojkvän och drack alkohol, lyssnade på musik och pratade. Hade jättetrevligt! Jag åkte hem strax efter 02:00.
I fredags hände inte så mycket. Fredrik var ut på kvällen.
I lördags så var Fredrik väldigt bakis och låg till sängs till klockan 15:00. Jag tog med mig Emilia till stranden när Evelina sov middag. Skönt att komma iväg lite själv med henne ibland, få lite egentid med stora tjejen min. På kvällen var jag ut med Linda och Linda. Första gången på krogen sedan maj 2005! Haha..Var jättetrevligt. Jag var nykter, klarade av att dansa ändå :-P Himla varmt där bara..Puh!
Idag blev det en sväng till stranden på eftermiddagen. Fredrik var till stranden med Emilia medans jag var hemma med Evelina när hon sov middag, sen blev vi hämtade när hon vaknat.

Det var väl allt tror jag!

Nu ska vi betala lite räkningar..Månadens höjdpunkt..Suck..

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Dina blommor var jättefina! <3

2009-06-29 @ 01:51:09
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Emma

Jaha, ja det kanske beror på hur långt det man ska skriva är. Jag har inte hört nå om det, men har inte frågat heller.

Förstår att det kan vara svårt att översätta exakt men det lät jättefint :)

2009-07-10 @ 21:18:44
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0