Ojsan

Det var visst ett tag sedan jag skrev något här nu. Hmm..Beror ju knappast på det fina underbara sommarvädret..!
Nej, jag har faktiskt läst. Läst, läst och läst. Cina och Wilmer var här i måndags, och jag lånade de 4 Twilight-böckerna av henne. Igår läste jag ut den sista. Fredrik tycker jag är knäpp som kan läsa ut 4 böcker på ca 500 sidor var på 1 vecka. En bok tar ca 5-6 timmar. Men både jag och brorsan har läshuvud. Jag älskar att läsa! Böcker är oftast bättre än filmen också. Så även i detta fallet. Men tyvärr blev jag lite besviken på de andra 3 böckerna. Jag tyckte det märktes att det var ungdomsböcker och sista boken gick lite segt att läsa. Men dom var bra, men första var bäst!

Vad har annars hänt sen sist. Det kommer jag knappt ihåg själv..
Har iaf blivit nån tur till Valbo. Jag har shoppat lite för skattepengarna. Nödvändiga saker, enligt mig då. 2 bh:ar, 3 linnen på rea, trosor..Ja ni ser, nödvändiga saker. Fredrik hade väl helst sett att jag gick naken, men jag tycker inte riktigt att det passar ute bland folk..
I fredags var jag hem till Dennis på kvällen och kikade på skräckfilm. Vi hade lika roligt som vanligt! Längtar till nästa gång vi träffas! Vi såg 3 filmer och den sista vi såg var Blair Witch project. Den filmen tycker jag är riktigt bra, den känns ju så verklig pga sättet som dom filmat den på. Men jag vet inte så många andra som tycker den är bra. Förutom Dennis då! Min pappa somnade när han såg den, haha..
I fredags var vi även hem till moster och grattade min kusin som tog studenten. Bjöds på massa gott och jag svullade som tusan. Man får passa på! Kusin Madde var jättefin, man blir lite avis. Varför kunde inte jag ha fått lite av hennes utseende för..?

Annars så har jag himlans ont i lederna för tillfället och flera fingrar och vänstra handleden är inflammerade. Knän och fotleder värker som tusan också. Och inget smärtstillande hemma..! Suck..

Inget inplanerat i veckan heller. Dagistiderna ändras ju iaf från och med imorgon till sommartiderna, 08:15-11:15 alla dagar. Suck! Dryga tider, får se om ungarna får sommarlov lite tidigare kanske. Orka med dom där tiderna liksom!
Hoppas på att jag får bilen imorgon, då kanske det blir ett besök hos Jessica och barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0