Tittar in..

Lär ju kika in en sväng och kludda en rad. Jag lever. Less på mycket just nu bara. Vet att många tycker att jag är så negativ och att jag borde försöka tänka lite mer positivt. Men många saker finns det faktiskt inget positivt med! Tänker inte dra nåt här, låter det vara osagt.

Vi har iaf haft några trevliga dagar här hemma. Bland annat en heldag i Furuvik. Underbart väder och alla i familjen var på sitt bästa humör och vi hade jätteroligt! Härligt härligt!
Jag och herr'n i huset har haft mysiga filmkvällar. Sånt är alltid mysigt!
Det enda jag har saknat är som vanligt kontakt med vänner. Förstår inte varför det alltid blir så?
Vill inte alltid vara den som hör av sig heller,  då känns det som att det bara är jag som vill ha kontakt. Efter några försök att få till nån träff ger jag upp, och då blir jag ensam. Så är det alltid. Kanske är nåt fel på mig, vad vet jag. Eller så kanske jag skrämmer iväg alla för att jag är så negativ jämt :-O
Fick iaf en gulligt sms av Linda här om dagen. Så kul med lite omtanke!
Linda, jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara, men jag vart glad över att du tänkte på mig ^^ Vi får se till att träffas nån dag och snacka lite skit!

Hum, nu kanske inte det här var världens roligaste att läsa, men jag visade att jag lever iaf!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mjaa. Fast jag har då frågat några gånger om vi ska hitta på något kul med barnen, men det har jag inte ens fått något svar på. Så det tar jag som ett nej?



Sen kan jag också träffas utan sällskap av våra barn, såklart.







2009-06-03 @ 17:55:32
Postat av: malin

du e inge negativ!! tycker du e himla trevlig o rolig att umgås me.....skulle va skoj att göra nåt kul utan barn nån gång?! Theresa ville ut o käka nån helg,du kan väl hänga på om det går?? kraaam

2009-06-03 @ 19:15:59
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: madde

jag tycker det verkar som om att du har några vänner? Några är ju bättre än inga alls :D

2009-06-03 @ 20:03:47
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0