Klipp mig..!

Okej..Nu är jag grymt trött på detta! Mitt hår alltså..Jag vill klippa mig! Fan att det ska vara så dyrt att gå till frissan..Skäms ju för hur man ser ut i skallen. Tänk om man kunde känna någon som kunde klippa..Suck..Känns ju inte särskilt bra att man ska på 25-årsfest på lördag och för första gången på 4 år dricka lite alkohol och träffa allt tokigt folk som man umgicks med förut, och så ser man ut som fan! Man hade ju velat glänsa lite..Men fukk it, bara att gilla läget.

Har inte hänt nå speciellt idag. Blidde hem och myste med Emilia i soffan framför barnprogram efter dagis. Evelina sov. Jag var såå trött så det var så skönt att kura ihop sig med Emilia och blunda lite. När Evelina vaknade så fixade vi disken och plockade undan allt som låg på golvet, leksaker, sjuttioelva omaka strumpor osv, dammsög och sen fixade vi maten. Var så trött efter maten så jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde fram tills nattningen av barnen, hahah! Nu undrar ni säkert varför jag inte sover nu då, om jag var så trött. Joo, det är såhär. Fredrik ville klippa håret, så han skulle ta rakapparaten och dra av håret, sen skulle jag klippa i nacken och runt öronen. Men så kom Johan hit och nu är dom ute och röker och sen ska dom spela tv-spel. Meeen..Går jag och lägger mig nu blir Fredrik tokig för då kan han inte gå till jobbet imorgon, med halvklippt hår..Killar är så smarta ibland..Gäsp..

Imorgon är det onsdag vilket innebär vattengympa för min del. Men före det, en till husvisning! Denna gång i Barrsätra. Ska bli kul, roligt att kolla på hus, även om man inte köper.

Nu är Fredrik redo att klippas, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0