Vad ska jag göra..?

Båda barnen sover sedan 1 timme tillbaka, jag sitter här med min gigantiska godisskål, inte ett skit på tv som är värt att titta på, ingen blogg som är uppdaterad, ingen på msn att prata med. Vad ska jag göra? Vill verkligen inte gå och lägga mig än, även fast det kanske vore det enda vettiga. Läsa lite i boken jag håller på med då? Men neeej, känns som jag inte orkar det. Suck! Typiskt att dvd-spelaren står i Emilias rum, annars hade jag kunnat kolla på Buffy. Precis det vill jag ju göra! Antagligen bara för att det inte går. Så är det ju jämt. Kanske man ska ta och föra över lite bilder från mobilen till datorn? Har över 300 bilder på mobilen nu, så det lär ju ta ett tag. Men näää det orkar jag inte heller. Fan, kanske det blir sängen ändå?

Igge, våran gamla leguan. Bor numera i Furuvik.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite sent tips, men du hade ju kunnat kolla på Singing Bee som hade säsongsstart igår kväll 21.30. ;-)



Det spenderade jag min ensamma kväll med..

2009-03-07 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0