Finally!

Om 15 minuter ska jag upp till mamma för att träffa brorsan som kommer hem från Göteborg då. Äntligen ska jag få låna laddaren och ladda min mobil, äntligen kommer man ha telefon igen! Lite irriterande har det varit att va utan telefon. Dumt att ta den med till Göteborg ju, lär väl tänka på syrran för tusan! ^^ Har jag tur kanske han orkar lira lite guitar hero, det var år och dar sedan. Eller varför inte en liten promenad? Får väl se vad han orkar med helt enkelt, har ju suttit på ett tåg i 5 timmar någonting, så han kanske ska gå och lägga sig på en gång.

Satt precis och kollade runt på gamla bilder på facebook. Bilder som är tagna för ca 10 år sedan. Minnen..Det var på den tiden då man var väldigt kär i en viss person vid namn Hahne. Haha!! Jag och Lotta kunde bli osams flera gånger om gällande honom. Vem som skulle sitta bakom honom på moppen, då fick man ju hålla om honom!! Hihi, fjortis man var.. :-P Härliga tider var det iaf. Jag har nog helt ärligt aldrig haft så roligt som under de åren man hängde i Björksätra..Minnen ja..Så himla synd att jag inte har några kort från den tiden..Men, jag ska följa med lillebror Embretsen hem till storebror Embretsen nån dag, för han hade tydligen några kort från gamla fester. Ska bli intressant, samtidigt som jag är livrädd! Som man såg ut och betedde sig på den tiden :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0