What a boring day..

Fy sjutton vilken trist dag. Fredrik ligger och sover på soffan, har gjort i 2 timmar nu. Evelina har sovit lika länge och jag vill hitta på nåt, men jag kan inte lämna lägenheten med Emilia medans Evelina sover just för att Fredrik sover, för han vaknar inte av att barnen skriker. Så jag får snällt hålla mig inne. Det riktigt kryper i mig. Uttråkad till max. Snart är dagen slut, och vi kommer inte ha hittat på någonting. Jippie..Waste of helg..
Jag hann iaf gå till affären innan Fredrik somnade och köpa lördagsgodis åt Emilia. Ja, hon får godis ibland nu. Fredrik som lovat henne, men jag hade gärna väntat lite till. Men äter man bara på lördagarna så är det väl ingen större fara. Och hon är ju faktiskt 3 år. Evelina kommer få vänta tills hon är 3 år hon med, om det är möjligt. Tycker det är så onödigt med godis när dom är så små. Jag vill också ha lördagsgodis..På Prix får man köpa lördagsgodis för 3,90:- om man handlar för 300:-. Den summan kommer man ju upp i ganska lätt. Vi behöver handla lite diverse, kanske man kan tigga till sig en godispåse då?

Igår kväll såg vi ju på Mr and Mrs Smith. Och jag säger då det, hon är ju bra snygg den där Angelina Jolie! Tänk om man såg ut som henne.. Då hade man då inget att klaga på! Men, om jag kunde gå upp några kilo i vikt, få bort mina mörka ringar runt ögonen (har hört att laserkirurgi ska funka bra på ytliga blodkärl runt ögonen, undra om det är dyrt..?), ha råd med ett par nya bröst som inte ser ut som utsugna skinnpåsar och få till min odugliga hållning, då hade jag varit ganska nöjd med mig själv också. Haha..Dream on Angie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0