Ännu en dag till ända

Usch, imorse försov jag mig..Mitt eget fel, fastnade ju uppe lite väl sent igår kväll. Blir lätt så när man äntligen fått fart på nya datorn, hehe..Hann iväg med barnen till dagis i tid iaf, och inte vart jag sen till skjutsen till jobbet heller. På jobbet har det väl gått sådär idag. Fick sälja lite portfölj på förmiddagen, men det är lite för mycket i huvudet på mig för att det ska gå bra att sälja. Fick iväg nån iaf, och en gröning på eftermiddagen. Ni som inte är Gulare fattar ingenting nu, men det får ni stå ut med! :-) Känns härligt att man har såna underbara arbetskamrater som håller lite koll på en, frågar hur man mår osv. Fick oerhört ont i magen efter lunch också, livrädd att det var en sån där äggblåsa som brustit igen. Har ju haft enorma magsmärtor 2 ggr tidigare så man fått åka till akuten och båda ggr visade det sig vara äggblåsor som brustit så buken varit full med blod. Inte trevligt, ont som satan gör det..Men den här gången gick det över iaf. Lyckades hålla minen på jobbet med. Barnen var på förjävligt humör när jag hämtade dom på dagis. Fick laga mat med 2 stycken gallskrikande barn hängandes i benen, alltid lika roligt. Inte alls stressande. Men förstår dom ju, mycket som händer i deras liv nu också och så är det ju så långa dagar på dagis. Småpluttarna.. Så now what..Finns inte så mycket att göra..Kommer väl sluta med att man sitter här och datoriserar alldeles för länge igen antar jag. Alltid finns det nåt att fastna för! Peace out!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag håller ju på att skola in Luna igen nu och såg din lilla plutta :) Så söt hon är :D Mölade en massa plommon hihi.. Nu går ju Humlan och Myran bredvid varandra jag tyckte att det blev bättre så. Hela dagiset känns liksom bättre den här gången :)

2009-09-09 @ 10:37:03
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0