Can't hold us down

So what am I not supposed to have an opinion
Should I keep quiet just because I'm a woman
Call me a bitch 'cause I speak what's on my mind
Guess it's easier for you to swallow if I sat and smiled

When a female fires back
Suddenly big talkers don't know how to act
So he does what any little boy would do
Making up a few false rumors or two

That for sure is not a man to me
Slandering names for popularity
So sad you only get your fame through controversy, so sad
But now it's time for me to give you more to say

This is for my girls all around the world
Who have come across a man that don't respect your worth
Thinking all woman should be seen not heard
So what do we do, girls, shout louder

Lettin''em know we're gonna stand our ground
Lift your hands higher and wave'em proud
Take a deep breath and say it out loud
Never can, never will, can't hold us down

. - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -

Bra låt, sägs mycket vettigt där. Eller vad säger ni?

Nu är det nog dags för sängen, eller soffan i mitt fall. Blev kvar hos mamma, hon skjutsar "hem" mig imorgon. Och imorgon kväll är det min tur att åka hem till Vallhov och ha barnen 1 vecka. Woho!
På måndag ska det kollas lägenhet. Intressant! Missar lite jobb där, men förhoppningsvis går det fort så man inte förlorar så mycket pengar. Längtar ju till jobbet jag, trivs så bra där.

Nej just ja, sängen var det! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: malin

visste inte att du va singel Angelica!! och.....du kanske ej vill prata om det o alla frågar väl.....nyfikna som man är.....blev bara lite paff sådär.....såg på fb,har varit dålig att läsa bloggar nu å.....men du verkar ha det bra iaf! o hoppas det blir bra å,som jag alltid säger så löser sig allt i slutändan=) kram på dig!!

2009-09-06 @ 21:11:56
URL: http://mallanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0