So cold..

Nu sitter jag hemma hos min kombo Malin. Kom hit vid 19:00. Blev lite strul vid bytet mellan mig och Fredrik, men hade väl inte förväntat mig annat heller. Allt kan inte gå på räls så här i början. Men det blir ju bara bättre och bättre! Ser fram emot dagen då kan installerat mig i min nya lägenhet, då man kan börja sitt nya liv! Nu är allt så hattigt.. Fi fasen..Jag fryser..Det är kallt ute och det märks då verkligen att det börjar gå mot höst och vinter. Jag vill inte! Känns inte som att det har varit sommar än.. Skulle verkligen vilja dra utomlands..Ladda batterierna lite..Fan vad najs..*drömmer mig bort*

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också ha mer sommar och sol! Men vi har många fina höstdagar nu iaf, får njuta så mycket som möjligt av dem :)

Hopaps det går bra med jobb och barn och så för dig! Kram

2009-09-14 @ 11:34:27
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej!

Jag messade dig nyss, trodde jag, måste ha skrivit upp fel då vi bytte nr.. Skrev iaf att om du behöver prata eller om det strular med sängplats finns jag här!



Hoppas att det går bra med nya jobbet & situationen hemma för dig & barnen, har du fått veta något mer om lägenhet?



Nu på fredag har jag en fest hemma hos mig, som du är bjuden till om du har tid & lust, välkommen att ta med dig någon kompis med om du vill det.

2009-09-14 @ 13:52:24
Postat av: madde

Hejhej bjuder in dig till en sandviken tråd på FL: http://www.familjeliv.se/Forum-11-239/m47294291.html

2009-09-16 @ 11:01:29
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: nader

hej taxsi

2009-09-17 @ 23:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0