Sunday bloody sunday..

Söndag idag. En hel vecka har gått. Ikväll byter vi, jag blir utan barnen 1 vecka..Suck..Fredrik kommer till halv 5 ca, vi bestämde att vi ska äta tillsammans. Sen får jag skjuts av mamma vid 7 hem till min kombo Malin. Dåligt minne som jag har så kommer jag inte ihåg om hon är hemma eller inte..Kan vara så att hon kommer imorgon, haha. Minnet är bra men jävligt kort! Igår städade jag. Dammsög, moppade golven, diskade och tvättade. Gissa vad jag ska göra idag? Samma sak igen..Pappa var här och hälsade på, hade en påse muffins med sig som lämnades framme. Barnen passade på såklart, så nu har jag muffins över hela golvet i hela lägenheten. Suck..Tänk vad snabba dom kan vara dom små liven! Tur att jag ändå tycker det är rätt så kul att städa, rogivande. Igår beställde jag hem en "jag har aldrig"-kortlek. Kan bli skoj på fester! Får man kanske reda på både det ena och det andra, säkert sånt som man kanske inte vill veta också, haha! Satt och drack nån cider här hemma igår, själv såklart, efter att barnen somnat. Lite avkoppling. Tyckte inte jag vart så rund om fötterna, men imorse när jag vaknade så var vissa saker inte på samma ställe som jag hade för mig jag lämnade dom på...? Antingen har jag haft nattliga besökare eller så var jag kanske lite fuller ändå.. :-P Jobb imorgon, den här veckan hoppas jag blir riktigt bra. Måste sälja skitbra nu, så man får ihop lite kosing. Behövs nu när det ska köpas ny soffa, tv och lite såna grejer. Har iaf hittat soffan jag vill ha, och tv. Det blir dyrt..Men, men..Letade på blocket med, men det var inte så stor prisskillnad på nytt och begagnat, och då köper jag hellre nytt!

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe jasså okej det har ju inte kan tänkt på då då :) Men småbarnsavdelningarna ligger bredvid varandra och det kan ju vara bra det med så kan dem leka med fler jämngamla :) sen har fröknarna blivit lite trevligare nu än sist också tycker jag :D Bra att man kan ge folk en andra chans ju ;)

2009-09-13 @ 21:25:11
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0