Tack..

Tack för att du sänker mig. Tack för att du säger precis rätt saker för att få mig att må dåligt. Jaa jag vet att det är jobbigt just nu, men måste du trycka ner mig? Det blir inte bättre precis. Jag är glad för din skull, för att du säger att du mår som en gud just nu. Träffar du nån ny, visst det kommer kännas, men jag blir glad för din skull. Sitt då inte och säg att jag inte kommer träffa nån ny själv, för att jag är ung med 2 barn.
Egentligen, varför bryr jag mig? Vet inte ens varför jag skriver det här..Ventilera..
Tur man har underbara arbetskamrater som man träffar hela dagar, som ställer upp i alla lägen och som får mig att må bra igen. Tycker så mycket om er alla! Gul Power!

Malin, du ska ha stort tack för att du har ställt upp med lägenhet. Du är en helt underbar tjej och jag kommer vara dig evigt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fy! Du ska inte lyssna på det svinet, gumman. Han är bara omogen som beter sig som han gör. Du är värd att må bra! :) Du är underbar. Och om han inte litade på dig och tror på rykten och skitsnack så säger det mer om honom. Du klarar dig utan kontrollerande, svartsjuka karlar. <3



Love you!

2009-09-06 @ 10:32:18
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: maalin

men gumman, klart att jag ställer upp för dej :) soffan väntar på dej näst nästa vecka också om du inte har nån stans att ta vägen :) hehe kommer bli tomt hos mej nu när du ska bo med barnen en vecka. tur att jag har emy :) hehe. jag ringer dej sen.

puss och kram

2009-09-06 @ 14:14:33
URL: http://maalin87.blogg.se/
Postat av: Marie

Självklart kommer du att träffa en ny man som kommer att älska dej o barna!!

Det finns inte en tvekan om det, du är ju värsta puman, snäll o trevlig med!!

När du är mogen känslomässigt så kommer han in i ditt liv!! =)

Ses på jobbet!! =)



Kram kram

2009-09-07 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0